بازاریابی جهانی بهترین شیوه برای حفظ صنایع دستی كشور است
نوشته شده توسط : blpwjob

'احمد بالان' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: ایران دارای 250 رشته صنایع دستی و 15 گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی است كه این تنوع در جهان بی نظیر است.

وی اظهار داشت: برای حفظ و زنده نگه داشتن هنرهای سنتی و صنایع دستی باید زمینه را برای معرفی و صادرات آن به دیگر كشورهای جهان فراهم كرد كه در این راستا برپایی هفته صنایع دستی در دیگر كشورها در دستور كار معاونت صنایع دستی قرار گرفته است.

مدیر بازرگانی معاونت صنایع دستی كشور افزود: برگزاری هفته صنایع دستی می تواند سبب انتقال تجربیات و توانمندی ها و ظرفیت های صنایع دستی كشور با هنرمندان دیگر كشورها شود.

وی خواستار ایجاد فضای تعامل و همفكری میان هنرمندان صنایع دستی ایران با دیگر كشورها شد و افزود: این ارتباطات سبب ایجاد بازارهای مختلفی برای محصولات ایرانی می شود.

بالان در ادامه با تاكید بر لزوم بازاریابی برای صنایع دستی ایرانی اظهار داشت: یافتن بازارهای مناسب برای فروش صنایع دستی ایران علاوه بر درآمدزایی، سبب پایداری هنرهای سنتی و صنایع دستی كشورمان می شود.

وی با بیان اینكه محصولات صنایع دستی ایران به طور عموم در حاشیه هفته های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیگر كشورها عرضه می شوند، خواستار توجه به برپایی هفته های تخصصی صنایع دستی شد.

مدیر بازرگانی معاونت صنایع دستی كشور تاكید كرد: هدف اصلی برپایی هفته صنایع دستی حضور در بازار و انتقال فرهنگ و هنر این مرز و بوم به هنرمندان دیگر كشورها است زیرا این شیوه ماندگاری هنرهای سنتی كشور را در عرصه جهانی تضمین می كند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: کودک , دره عمیق و باریک , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ابوالفضل در تاریخ : 1390/12/8/1 - - گفته است :
سلام وب خوبي داري اگه منو قابل دونستي لينكم كن تا منم لينكت كنم

راستي به وبم يه سري بزن و نظر بده خوشحالم
مي كني
با تشكر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: